Fotografie zostały wykonane podczas targów MacFrut 2017 we Włoskiej RiminiFiera. Gdyż jak się okazuje propozycji jak zapakować i przedstawić owoce konsumentom jest bardzo dużo. Nie koniecznie muszą truskawki być sprzedawane w 2 kg lub 1 kg drewnianych opakowaniach. Wybór opakowania o tyle jest istotny że jak wiemy, klient kupuje co widzi.
Fot.1. Kartonowe opakowanie zbiorcze, w którym znajduje się 8 jednostkowych opakowań z róznymi odmianami truskawek.
Fot.2. Owoce w jednorazowe opakowania są pakowane podczas zbioru. Przed uszkodzeniami zewnętrznymi chroni je specjalna folia.
Fot.3. Propozycja zamknięcia jednej truskawki w plastikową kulę. Ciekawy pomysł na promocję owoców, lub kolorowe ozdobienie opakowania z odkazi walentynek, lub dnia babci.
Fot.4. Odmiana Candonga, zbierana w jednolite opakowania. By ujednolicić wizerunek odmiany i rozpoznawalność wśród klientów.
Fot.5. Umyte i pokrojone truskawki w towarzystwie innych owoców. Ciekawa propozycja dla owoców w szkole ?
Fot.6. Odpowiednio oznakowane logiem bio, i zapakowane truskawki pochodzące z plantacji ekologicznych.
Fot.7. Truskawki i borówki zapakowane w mały kubek. Pomysł na szybką owocową przekąskę.
Fot.8. Opakowania typu kubek, w kartoniku zbiorczym.
Fot.9. Plastikowe opakowanie idealnie, dopasowane do dłoni. Aby opakowanie nie wypadało z ręki.
Fot.10. Zbiorcze jednorazowe opakowanie, z truskawkami, malinami i borówkami.
Fot.11. Truskawki z oznaczeniem regionu z jakiego pochodzą.
Opracował
Albert Zwierzyński